.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باز هم تجمع اعتراض آمیز مربیان مقابل مجلس
مربیان پیش دبستانی در ادامه اعتراضات خود نسبت به بلاتکلیف بودن وضعیت استخدامی خود، با تجمع مقابل مجلس ضمن استمداد از نمایندگان، خواستار روشن شدن وضعیت استخدامی خود شدند...
به گزارش بولتن ، مربیان پیش دبستانی امروز برای چندمین بار مقابل مجلس تجمع کردند. این عده از مربیان همگی معلمان زن آموزش و پرورش هستند که از استان های گیلان، مازندران، فارس و بوشهر خود را به مجلس رسانده اند.

یکی از مربیان در گفت و گو با خبرنگار بولتن نیوز، گفت: ما دارای سابقه چهار ساله و حتی بیشتر در وزارت آموزش و پرورش هستیم، اما متاسفانه وزارت آموزش و پرورش ما را استخدام نمی کند.

وی افزود : ما مربیان پیش دبستانی شاهد تبعیض وزارت آموزش پرورش در استخدام نیروها هستیم و این موضوع برایمان قابل تحمل نیست.

این مربی معترض تاکید کرد: بهانه وزارت آموزش و پرورش برای استخدام نکردن ما این است که می گویند «ما جزء نیروهای دولتی نیستیم»، در حالی که قرارداد ما با خود وزارت آموزش و پرورش است و ما با این وزارت خانه قرارداد کاری داریم.

مربیان پیش دبستانی به صورت آرام مقابل مجلس حضور داشته، اما شعارهایی همچون «مجلس با کفایت، حمایت حمایت» و «تا جواب نگیریم از مجلس نمی ریم» سر می دهند.

هفته گذشته نیز جمعی از مربیان اصفهانی با فرزندان شیرخوار خود مقابل مجلس تجمع کرده، و خواستار استخدام خود در وزارت اموزش و پرورش بودند. این مربیان زن پیش دبستانی در حالی که عکس هایی از مقام معظم رهبری را در دست داشتند، شعارهایی همچون «در سال کار ملی، ما مربیان بیکاریم،نمایندگان مجلس حمایت حمایت » سر می دادند
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.